ישראמן וההשגחה העליונה

היה לי היום עוד תאקל עם משגיח הכשרות של היחידה. הוא באמת מתחיל לעלות לי על העצבים.

אני אפילו רועד עכשיו כשאני כותב את זה ביומן. ושלא תחשבו שזה קל לי העניין הזה, לנהל יומן. אבל הקב"ן הנודניק הזה, שהצמידו לי כדי שאנסה לשלוט בכעסים, מתעקש. בסוף הסכמתי, אחרי שתפסתי אותו בחגורה והעפתי אותו כמו רוגטקה לקיבינימט.

הקיצר, איפה הייתי? אה, נכון – רבתי עם המשגיח כשרות. החליט שאני צריך להניח תפילין בבקרים. אמר שאני סמל לאומי ושאני צריך לשמש דוגמא. רצה לשדר את זה בערוץ 20 כל בוקר. אמרתי לו שלפחות ישדר את זה בערוץ 1, איפה שאף אחד לא רואה, אבל הוא התעקש ואמר שהוא נותן את ההוראות כאן ושאני צריך להיזהר לפני שהוא ישלול לי את רשיון הטיס. הוא התחיל להגיד אחרי זה עוד משהו, אבל לא כל כך הבנתי אותו כי זה היה בזמן שתפסתי אותו עם התפילין והעפתי אותו כמו רוגטקה לקיבינימט.

מזכיר לי כשמבקר המדינה החליט לחקור אותי ליד שדה המוקשים ההוא ברמת הגולן. האמת שאני לא זוכר הרבה ממה שהיה שם (בגלל כל העשן והפיצוצים), אבל מה שבאמת חשוב זה שמאז הוא כותב עלי בדוחו"ת שלו שאני עשר. ממש עשר. וזה לא אני אמרתי, זה הוא כתב בדו"חשחור על גבי עשן.

תהרגו אותי אם אני מבין למה גיבור על צריך משגיח כשרות בכלל. אמרו לי "ישראמן, בחיאת רבאק, אם יש לצבא רב ראשי אז גם גיבור על צריך משגיח," שזה בערך הדבר הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי. שיעיפו את הרב במקום לדחוף לי משגיח.

מה הוא כבר יעזור לי המשגיח הזה? נניח שיש לי איזה מבצע להשתתף בו. איך המשגיח הזה יעזור לי – יזכיר לי לומר תפילת הדרך? נשבע לכם שכל פעם בקריירה שלי שאמרתי תפילת הדרך לפני מבצע, הכל התחרבן לי. כמו שקרה לי בדרך לחיסול בביירות – איך שאמרתי את ה"אמן", הייתי צריך לעצור בדרך להתפנות ולך תחפש עכשיו נייר טואלט במרג' עיון. ואני מנסה להסביר אחרי זה לשר הביטחון: "אח שלי, זה לא בגללי נסראללה ברח, זה בגלל השירותים הציבוריים במרג' עיון, אתה יודע, איפה שהחומוסייה…" ומפה לשם הייתי צריך להסביר לו איך החומוס קשור לעניין והתחרבן לי הכסת"ח.

דיברתי על כל זה עם הקב"ן. התחיל לדבר איתי על שליטה בכעסים, ולספור ולחשוב רגע על איך אני מרגיש. אז באמת חשבתי רגע על איך אני מרגיש, והגעתי למסקנה שהמחשבה על הרגשות שלי היא שאני לא סובל לא את הקב"ן ולא את המשגיח. בקיצר, עכשיו יש פלוגה של צנחנים שמנסים להוריד את הקב"ן והמשגיח מאיזה צוק, שתהרגו אותי אני כבר לא זוכר איך שמתי אותם שם.

טוב, אני צריך לסיים. יש לי שיחה צפופה עם שר הביטחון. אני אעשה מאמץ לחשוב על כל מה שאני מרגיש. אני חושב שאני לא מרגיש טוב בקשר לעניין הזה.


פוסטים קשורים